«

اطلاعات خواندنی در مورد عطر ساواج

»
وب سایت سیما دانلود در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند.
خرید
#simadl-1945

عطر ساواج دیور مردانه یکی از شاهکارهای برند دیور است که برای اولین بار در سال 1996 وارد عرصه عطر و ادکلن شد . در این مقاله از اسپلندور قصد داریم تا به معرفی این عطر مردانه فوق العاده خوشبو بپردازیم . با ما همراه باشید:

از شاخصه های عطر ساواج طراحی بطری و ظاهر شیشه عطر است که در عین سادگی بسیار شیک و زیباست . یک استوانه شیشه ای که کف شیشه روشن و شفاف است و تا درب بطری ، رنگ شیشه تیره و تیره تر میشود . در واقع طیف رنگی روشن به تیره را به نمایش گذاشته است . رایحه عطر ساواج ملایم و کمی خنک تعریف شده است و در تبلیغات این عطر از فضای بیابانی استفاده شده که هدف نمایش تناسب این عطر با چنین محیطی است .

فرانسوا دمیکی طراح خبره و کاربلد عطر سالهاست با برند دیور همکاری میکند و طراحی عطر ساواج را نیز وی بر عهده داشت . استفاده از مواد طبیعی در تهیه این عطر برای برند دیور بسیار پرهزینه بوده است اما نتیجه عطری با کیفیت است که سالهاست با مدل های مختلف و در حجم های 60 و 100 میلی لیتری عرضه میشود .

حضور جانی دپ بازیگر معروف امریکایی در تبلیغات دیور ساواج کمک شایانی به معرفی این عطر به تمام دنیا کرد و این عطر تبدیل به یک عطر بین المللی شد .

نت های تشکیل دهنده عطر ساواج دیور :

عطرها با نت های خود تعریف میشوند و ویژگی های خود را بروز میدهند . در عطر ساواج نت ابتدایی متشکل از ترنج و فلفل سیاه است . در ادامه و با شروع نت میانی رایحه ترکیبی از خس خس ، گل شمعدانی ، اسطوخدوس ،فلفل سیچوان ، فلفل برزیلی و نعناع هندی به مشام میرسد که بویی تند و سبز دارد و حس مردانگی و قدرت مندی را القا میکند . در نهایت سدر در ترکیب با لابدانیوم به کار ساواج خاتمه میدهد . نت پایانی آخرین رایحه ای است که به مشام میرسد و ماندگار میشود . رایحه اسانس عطر دیور ساواچ

 عطر ساواج در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ توسط برند فرانسوی و مشهور دیور (Dior)، که یکی از بهترین و قوی ترین برندهای حال حاضر دنیا عطر به حساب می‌آید، روانه بازار شد.

فرمولاسیون و طراحی این عطر، توسط خالق مشهور فرانسوی یعنی فرانسوا دماکی انجام شده است. خرید تستر ساواج اصل را از سایت گچک انجام هید.

توصیف رایحه دیور ساواج

به محض اولین اسپری کردن دیور ساواج بر روی لباس، پوست و یا محل نبض، رایحه‌های دلنشین فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی خود، انرژی زیادی را به شما و کسانی که اطرافتان حضور دارند، منتقل می کند. نارنج که از خانواده مرکبات است، عطر شیرینی منحصر به فردی را داراست و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. عنبر هم که بو تندی دارد باعث متعادل شدن این روایح سه گانه عجیب و حیرت‌انگیز، می‌شود.

معمولا عطر های تند دارای ماندگاری پایین هستند و همین موضوع باعث کمتر خریده شدن این نوع عطرها می‌شود. ولی برند دیور، این مشکل را با روانه کردن دیور ساواج به بازار، حل کرد.

آکوردهای اسانس عطر دیور ساواچ

ساواج دارای قدرت پخش رایحه و ماندگاری بالایی است و همین ویژگی‌ها ساواج را به محصولی بسیار عالی و اغواکننده تبدیل کرده است. ساواج با رایحه خنک و تندش برای مصرف روزانه آقایانی که در شهر های بزرگ و پرترافیک زندگی و کار می‌کنند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد و می‌تواند بهترین گزینه برای هدیه دادن به پدر، همسر و یا دوستتان به حساب بیاید.

سفیر اسانس عطر دیور ساواج

در رابطه با سفیر این عطر، توضیحات بیش از حد، اضافه کاری‌ست؛ چراکه یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین سوپراستار‌های هالیوود، وظیفه ترویج و تبلیغ عطر ساواج را برعهده دارد و این شخص کسی نیست جز جانی دپ آمریکایی که به عنوان سفیر عطر دیور ساواج منتخب شده است.

به‌محض اولین اسپری از سُوَژ روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی و گرمای خوبش، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. عنبر هم با عطر گرمش باعث گرم و تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود.

ادو تویلت مردانه‌ی دیور مدل سُوَژ با بوی گرم، تند و شیرینش برای مصرف روزانه‌ی آقایانی که در شهرهای بزرگ و پرترافیک زندگی و کار می‌کنند بسیار مناسب به نظر می‌رسد. با توجه به برند، قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی که Sauvage دارد، برای هدیه دادن به پدر، همسر یا دوستتان گزینه‌ای بسیار عالی است

رپورتاژ آگهی

ديدگاه های ارسال شده است