«

برنج پارس بزرگترین مرجع برنج ایرانی

»
وب سایت سیما دانلود در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند.
خرید
#simadl-3232

برنج پارس بزرگترین مرجع برنج ایرانی    برنج ماده غذایی بسیار محبوبی است و کیفیت برنج ایرانی در دنیا بسیار شناخته شده است. در ادامه شما را به طور کامل با برنج پارس بزرگ‌ترین مرجع فروشگاه برنج ایرا...

برنج پارس بزرگترین مرجع برنج ایرانی 

 

برنج ماده غذایی بسیار محبوبی است و کیفیت برنج ایرانی در دنیا بسیار شناخته شده است. در ادامه شما را به طور کامل با برنج پارس بزرگترین مرجع فروشگاه برنج ایرانی آشنا خواهیم کرد. 

 

برنج ایرانی 

برنج وعده غذایی اصلی کشور ما است و نقش بسزایی در سفره ایرانی دارد. برنج ایرانی به عنوان مرغوب‌ترین برنج در سرتاسر دنیا شناخته می‌شود؛ برنج ایرانی از عطر، بو و طعم بسیار دلپذیری برخوردار است و ظاهر بلند و درشت دانه برنج ایرانی، ظاهری زیبا را به سفره خواهد بخشید؛ همچنین برنج ایرانی با کیفیت بسیار خوش پخت بوده و در مدت زمان کوتاهی کاملاً آماده می‌شود. مجموعه برنج پارس به عنوان بزرگترین مرجع برنج ایرانی اصل، مرغوب‌ترین، خوش‌طعم‌ترین، خوش‌پخت‌ترین و دانه درشت‌ترین برنج ایرانی را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

انواع برنج ایرانی 

 

برنج ایرانی در بخش شمالی کشور یعنی در  استان‌های گیلان، مازندران و بخشی از استان گلستان کشت میشود. انواع مختلف برنج از جمله برنج هاشمی، صدری (دم سیاه، دم زرد، دم قرمز)، طارم، علی کاظمی و برنج پر محصول (شیرودی، فجر، خزر) هستند که در ایران کشت می‌شوند که هر یک درجه کیفیت متفاوتی دارند ولی به طور کلی تمامی آن‌ها دارای کیفیت بالایی می‌باشند. 

در بین انواع برنج‌های ایرانی، برنج‌های صدری و هاشمی و طارم به عنوان برنجی با کیفیت بالا، طعم لذیذ و ظاهری زیبا و درشت در تمامی ایران شناخته شده هستند و از محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی برخوردار می‌باشند؛ در بین برنج‌های نام برده شده، بی شک برنج صدری دم سیاه از نظر عطر, طعم, سبکی و طول دانه نسبت به دیگر برنج‌ها برتری دارد. شما می‌توانید بهترین برنج‌های ایرانی را به صورت آنلاین و با قیمتی مناسب از فروشگاه برنج پارس خریداری نمایید. 

طبقه بندی اندازه انواع برنج 

تمامی برنج‌ها از نظر اندازه در سه دسته طبقه می‌شوند که این دسته‌ها به شرح زیر می‌باشند: 

  • برنج دانه بلند: اینگونه برنج‌ها دارای دانه‌هایی بلند، محکم و شفاف بوده و پس از پخته، دانه‌ها نرم و حجم و اندازه آن‌ها افزایش می‌یابد.  
  • برنج دانه متوسط: اینگونه دانه‌ها تماماً نرم و سفید هستند و به هنگام پخته شدن، مقداری از نشاسته موجود در آن جدا و در آب حل می‌شود. 
  • برنج دانه کوتاه یا گرد: این نوع برنج‌های ظاهری بسیار مشابه با برنج‌های دانه متوسط دارند، با این تفاوت که دانه‌های این برنج کمی کوتاه‌تر هستند. 

برنج‌های فروشگاه برنج پارس تماماً دارای ظاهر و کیفیتی بالا می‌باشند. 

خصوصیات برنج ارگانیک ایرانی 

برنج ایرانی به عنوان بهداشتی‌ترین برنج در تمام دنیا شناخته می‌شود. برنج ارگانیک ایرانی به صورتی تهیه شده است که کاملاً عاری از هرگونه آفت و حشره‌ای می‌باشد. برنج ارگانیک ایرانی جدا از دانههای درشت و بلند که دارد، از عطری و بوی اصیل و بینظیری برخوردار است. همچنین برنجهای ایرانی اصل از لحاظ ارزش غذایی در رتبه بسیار بالایی قرار دارند و به عنوان کاملترین برنج دنیا شناخته میشوند. 

خصوصیات برنج ایرانی مرغوب 

 

برنج‌های بسیاری در ایران تولید می‌شوند که دارای ظاهری یکسان ولی کیفیت متفاوتی می‌باشند، جهت شناسایی برنج ایرانی مرغوب به نکات زیر توجه داشته باشید: 

  1. میزان عطر، بو و طعم برنج: برنج ایرانی با کیفیت دارای عطر خوش و تندی می‌باشد. 
  1. میزان چربی برنج: برنج ایرانی با کیفیت دارای کمی چربی می‌باشد. 
  1. نسبت طول به عرض دانه برنج: طول یک دانه برنج مرغوب باید بین ۵-۸ برابر عرض آن باشد. 
  1. مشخصات ظاهری دانه برنج: برنج ایرانی مرغوب باید پوک نباشد و رنگ روشنی داشته باشد. 
  1. کیفیت و چگونگی پخت: برنج ایرانی مرغوب، خوش پخت بوده و در زمان کوتاهی آماده می‌شود. 

عوامل موثر بر قیمت برنج ایرانی 

 

فاکتورهای متعددی از جمله عطر، طعم، محصول سال بودن، اندازه دانه ها، نداشتن دانه های شکسته و یکدست بودن، بسته بندی و غیره هستند که تعیین کننده قیمت برنج می‌باشند. همچنین یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت برنج ایرانی، منطقه‌ای می‌باشد که برنج در آن کشت شده است. شما می‌توانید مرغوب‌ترین برنج‌های ایرانی را از فروشگاه آنلاین برنج پارس با قیمتی مناسب و یا به صورت اقساطی خریداری نمایید. 

خرید عمده برنج ایرانی با کیفیت 

در خرید برنج برای مکان‌هایی مانند ادارات، رستوران‌ها و هر محیطی که حجم زیادی برنج را مصرف می‌کنند، باید دقت زیادی را به خرج دهید؛ باید به ویژگی‌های مختلف برنج از جمله گونه برنج, عطر, طعم و خوش پختی و آن توجهی ویژه داشته باشید. برنج باید کیفیتی بالا و ظاهری یکدستی داشته باشد. 

برای بررسی کیفیت برنج ایرانی و اصالت آن باید بررسی کنید که پوک نباشد و رنگ روشنی نیز داشته باشد؛ پس از آن برنج را در بین دستانتان کمی سایش دهید، برنج با کیفیت باید کمی چربی از خود نشان دهد. پس از اتمام مراحل قبل، برنج را بو کنید، برنج ایرانی با کیفیت دارای عطر خوش و تندی می‌باشد؛ و در آخر برنج را کمی بجوید، برنج با کیفیت به سادگی خرد نمی‌شود. 

در صورتی که فروشنده برنج زمین‌های کشاورزی مختلف را به شما بفروشد، حتی اگر برنج‌ها دارای کیفیت خوبی باشند، باز هم تفاوت کیفیت آن‌ها بسیار بالا خواهد بود و برای فروش عمده مناسب نیستند. اما دیگر نگران نباشید، مجموعه برنج پارس بزرگترین مرجع برنج ایرانی می‌باشد و با فروش‌هایی که تا به الان داشته است به مشتریان ثابت کرده است بهترین برنج‌های خود را که کیفیتی بالا و یکدست دارند به صورت عمده به مشتریان عرضه کرده است. 

درباره مجموعه برنج پارس 

مجموعه برنج پارس به عنوان تولیدکننده بهترین برنج ایرانی و با کیفیت، در خدمت شما عزیزان میباشد تا برنجی خوش پخت و باکیفیت عالی را در اختیار شما قرار دهد. برنج پارس به عنوان بزرگ‌ترین مرجع برنج ایرانی شناخته می‌شود، توانسته است با فروش انواع برنج ایرانی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب، رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمایندگی در شهر محل سکونت خود با ما در ارتباط باشید. 

  • تماس با مدیریت : 09111168565 
  • تماس با فروشگاه : 02165191990 

 

رپورتاژ آگهی

ديدگاه های ارسال شده است