«

دانلود سریال آقازاده ( سریال نمایش خانگی)

»
وب سایت سیما دانلود در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند.
خرید
#simadl-1199

دانلود سریال آقازاده ( سریال نمایش خانگی)


سریال آقازاده ساخته ی بهرنگ توفیقی  و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا است. این سریال با موضوعی سیاسی اجتماعی به مسائل و اتفاقات اجتماعی چندسال اخیر می پردازد. حضور بازیگران مشهور و توانمندی همچون امین حیایی، نیکی کریمی، امیر آقایی و کامبیز دیرباز در این سریال، نوید مجموعه ای جذاب و پر مخاطب را در شبکه نمایش خانگی می دهد.  

 

سریال پر حاشیه آقازاده در شبکه نمایش خانگی

فیلمبرداری آقازاده، سریالی با موضوعی پر از التهاب و تنش از سال 98 آغاز شد و با شیوع بیماری کرونا،  با وقفه ای چند هفته ای به کار خود ادامه داد. این سریال که بدون تردید جز پربیننده ترین های شبکه نمایش خانگی خواهد شد، به کارگردانی بهرنگ توفیقی و طراحی و نویسندگی حامد عنقا می باشد. بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در این کار از هنرمندان توانمند و مشهوری همچون:امین حیایی، نیکی کریمی، امیر آقایی و هنرمندان توانمند دیگری که در نقش های مختلف این سریال بازی کرده اند، استفاده کرده اند. بعد از  سریال های «پدر» ، «انقلاب زیبا» و «بر سر دو راهی» این مجموعه، چهارمین همکاری مشترک عنقا با توفیقی ست. محمد حسین لطیفی کارگردان دو فصل اول سریال جذاب و تماشایی «قلب یخی» که به طراحی و نویسندگی حامد عنقا بود، در این سریال به عنوان بازیگر جلوی دوربین میرود تا دومین تجربه بازیگری اش را داشته باشد. سینا سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان بنام سینما و تلویزیون، با نام هنری سینا مهراد که با بازی اش در نقش حامد سریال پدر محبوبیت خاصی پیدا کرد این بار نیز  به عنوان حامد سریال آقازاده ایفای نقش میکند. سینا مهراد درباره ی توقف پروژه بخاطر ویروس کرونا و قبول ضرر و زیان آن توسط تهیه کننده به همکاری اش با عنقا در پستی اینستاگرامی، ابراز خرسندی کرد.  

 
نمایی از سریال با حضور امین حیایی و سینا مهراد
 

  برای مشاهده اولین قسمت و دانلود سریال آقازاده که در 24 قسمت تهیه شده است، از چهارشنبه 31 خرداد ماه همزمان با پخش در شبکه نمایش خانگی، می توانید از طریق سایت سنتر دانلود اقدام به دانلود سریال آقازاده کنید.


حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده این سریال با اشاره به محتوای مجموعه گفته است که ما آقازاده را برای سرگرمی و تنها برای سبد تفریحات و اوقات فراغت مردم نمیسازیم، حتی سریالی نمیسازیم که بعد از مشاهده آن بتوان خوابید بلکه آقازاده را میسازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبان را از جنبه های مختلف مسائل اجتماعی آگاه سازیم.

 

مجری عصر جدید کاندید حضور در آقازاده

به گفته عنقا در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های سینما، احسان علیخانی نیز جزو کاندید های اصلی برای بازی در یکی از اصلی ترین نقش های سریال بود و صحبت های لازم در این زمینه با وی شده بود ولی با توجه به این که احسان علیخانی خواستار این بوده است که هر چه زودتر به پیش تولید فصل دوم عصر جدید برسد، این همکاری شکل نگرفته است. هم اکنون امیر آقایی در این نقش در سریال هنرنمایی میکند.  

 

خلاصه و داستان سریال   

این مجموعه با موضوعی اجتماعی سیاسی، قصه ای جذاب و پر تنش را روایت میکند که در وصف حال و روز جامعه ماست و در کنار این ها داستانی عاشقانه نیز همچون آثار قبلی نویسنده  دنبال می شود. شخصیت اصلی سریال، حامد(سینا مهراد) در حرفه دادیاری مشغول به فعالیت است. ماجرای اصلی  این سریال از آنجایی شروع میشود  که حامد با پرونده ای مرموز مواجه می شود که پای عشق قدیمی اش و آقازاده ها به میان می آید که آغاز اتفاق های جدیدی در داستان سریال شکل میگیرد...

 

نمایی از بازیگران در داخل سریال
 

بازیگران سریال آقازاده

امین حیایی، نیکی کریمی، امیر آقایی، کامبیز دیرباز، سینا مهراد، مهدی سلطانی، جمشید هاشم پور، امین تارخ، مسعود فروتن، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، دیبا زاهدی، سامیه لک، مهدی کوشکی، کاوه خداشناس، محمدحسین لطیفی و سعید داخ از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند.

 
 

سایر عوامل سریال آقازاده

عوامل اصلی ساخت و تولید سریال آقازاده عبارتند از: دستیاران کارگردان: «حامد تارخ» ، «محسن بهجت»، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: «احسان سجادی»، مدیر صدابرداری: «امیر حاتمی»، مدیر فیلمبرداری: «مجید گل سفیدی»، طراح صحنه: «محسن شریفی»، منشی صحنه: «بیتا ارسطویی»، طراح لباس: «شیده محمودزاده»، طراح گریم: «مهرنوش طبیبی»، تدوین: «امیر شیبان»، مدیر تولید: «افشین قلی پور»، آهنگساز: «ستار اورکی»، جلوه های ویژه: «امیر ولی خانی»، مدیر تدارکات: «شهرام اسلامی»، گروه فیلمبرداری: «علیرضا صفری» ، «حسن علی بخشی» ، «آرش کابلی» ، «مصطفی حسین خانی»، صداگذار: «امیرحسین صادقی»، دستیار برنامه ریزی: «مینا نیکو»، دستیار فیلمبردار: «وحید ملک محمدی»، دستیار تولید: «اصغر پسندپور»، گروه تدارکات: «اصغر امیری» ، «رامین کرمانیان» ، «بهزاد مهری» ، «زاهد شاهی وند»، مدیر صحنه:  «محمد عنانی»، دستیار یک صحنه: «محمد شهریاری»، گریم بانوان: «ژیوان حیدری»، گریم آقایان: «پویا عمرایی» ، «محمد سیه پوش»، دستیار صدا: «علی رحمانی»، روابط عمومی: «مریم عرفانیان»، عکاس: «محمد دارایی»، تصویربردار پشت صحنه: «محمد حسین گلفشان».

ديدگاه های ارسال شده است