«

رپورتاژ آگهی - 62

»
وب سایت سیما دانلود در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند.
خرید
#simadl-1189

تست عشق چطور انجام شد؟

  • 237
  • 0
  • جمعه 09 خرداد 1399

تست عشق چطور انجام شد؟ 

احتمالا همه ما یک بار عاشق شدهایم، عاشق شدن به عنوان فرایندی در رشد و تکامل شخصیت مورد نظر قرار گرفته است که در آن تمام توجه، احساسات و عواطف فرد معطوف فرد دیگری می شود و او را به عنوان مظهر عشق و زندگی خود پذیرفته و تمام تلاش خود را برای ربودن دل و رضایت وی به خرج میدهد. 

دستکم یکبار برای همه ما اتفاق افتاده که هوای عشق و عاشقی به سرمان زده و با دیدن فیلم‌های عاشقانه یا خواندن یک رمان عاشقانه، دلمان بخواهد معشوقه خود را پیدا کنیم و با او تا آخر عمر زندگی کنیم. 

حالا اما می خواهیم به شما یک نکته جالب در مورد عاشقی یاد بدهیم! 

 

تست عشق 

 

یک تست عشق کمی عجیب! 

قضیه از این قرار است که دانشمندان یک«تست عشق» طراحیکرده‌اند و معتقدند این آزمایش، راهنمای خوبی برایپیش‌بینییک ازدواج موفق در آینده است. 

براساس این آزمایش،«واکنش ناخودآگاه به تصویر شریک زندگی»می‌تواندپیش‌بینی خوبی از نتیجه آن ازدواج به دست دهد. 

بر اساس نتایجی که به دست آمده،  افرادی که ته دلشان حس منفی نسبت به شریکزندگی‌شانداشته‌اند، احتمال اینکه سالها بعد از ازدواجشان ناراضی باشند بیشتر می‌شود! 

جالب است نه؟ البته کمی هم ترسناک!  

این تحقیقات در دانشگاه فلوریدا و تحت نظر پروفسور جیمزمکنالتی و روی ۱۳۵ زوج مختلفانجام شده است و توسط تیم محتوای «بیشتر از یک نفر» در همین مقاله گردآوری شده است. 

پروفسورمی‌گوید: 

«حس واقعی افرادی که تازه ازدواج کرده‌اند را نسبت به هم اندازه‌گیری کرده و این جدا از آن چیزی است که آنها به یکدیگریا به دوستان در مورد رابطه‌شانمی‌گویند.» 

 

تست عشق چطور انجام شد؟ 

محققان از این زوجها خواستند که ازدواج‌شان را با صفات مثبت و منفی بسنجند. صفاتی مثل خوب، بد، خوشحال کننده یا ناراحت کننده. 

پس از دیدن عکس شریک زندگی، از فرد خواسته شد معنای مثبت یا منفی کلمات را به یاد بیاورد. بعد با «تست عشق»، احساس درونی اینزوج‌ها نسبت به هم اندازه‌گیری شد. 

در این آزمایش به یکی از زوج‌ها برای مدت کمتر از یک ثانیه عکسی از همسرشان نشان دادند. بعد بلافاصله از آنها پرسیدند کلماتی مثل عالی،فوق‌العاده، وحشتناک یا ترسناک کلمات مثبتی هستند یا منفی. 

 

تست عشق 

 

فوق العاده یا ترسناک 

محققینمی‌گویند سرعتی که افراد با آن به این سوال پاسخ دادند، احتمالا نشان دهنده این بود که احساس واقعی خود را بیانمی‌کنندیا نه. 

این آزمایش برپایه قاعده کلی«تداعی معانی»برنامه‌ریزی شده است. بعد از اینکه فرد به سرعت عکسی از شریکزندگی‌اش دید، در یک وضعیت روحی مثبت یا منفی به سر می‌برد. 

اگر آنها در حالت روحی مثبتی به سر ببرند خیلی زودتر معنای کلماتی مثل عالییا فوق‌العاده را به یاد می‌آورند تا کلماتی مثل ترسناک یا وحشتناک. 

پروفسور مک نالتی می‌گوید: «پاسخ‌های خودآگاه کسانی که تازه ازدواج کرده‌اند همانطور که می‌توان پیش بینی کرد خیلی مثبت و امیدوار است.ولی نتایج تست عشق از آنچه فرد ته دلش حس می‌کند به شکل قابل ملاحظه‌ای متفاوت بود.» 

محققان بعد از اولین تست، هر شش ماه یکبار به مدت چهار سال این آزمایش را روی زوج‌ها ادامه دادند. 

آنهافهمیدند که در مجموع کسانی که در ابتدا حس درونی‌شان منفی بود، احتمال اینکه از ازدواج شان ناراضی باشند زیاد بود و بعضی از کسانی که حس منفی داشتند در طول این مدت از هم جدا شدند. 

پروفسور مک نالتی می‌گوید: «همه می‌خواهند با این باور زندگی کنند که در رابطه خوبی به سر می‌برند و بعضی از مردم حتی خودشان را قانع میکنند که رابطه عاشقانه خوبی دارند. ولی واکنش های احساسی و آنچه آدمها ته دلشان حس میکنند خیلی زودتر میتواند در مورد عاقبت یکرابطه به آنها بگوید. 

 

البته... 

نتایج چنین تحقیقی البته نمی‌تواند به کل افراد تعمیم داشده شود. 

نتایج این تحقیق اشاره می‌کند که دانشمندان گرایش‌های کلی و پاسخ های جمعی را ارزیابی کرده‌اند. کسانی هم بوده‌اند که ته دلشان احساس منفی داشته‌اند و بعد در زندگی مشترک خوشحال بوده‌اند و برعکس کسانی که حس مثبت داشتهاند بعدها خوشحال نبوده‌اند. 

پیشنهادآقای پروفسوربرای آنها که برای گرفتن این تصمیم مهم در زندگی آماده شده‌اند این است که به ندای درون خود گوش کنند. 

 

به حرف دلتان گوش دهید... 

به حرف دلتان گوش کنید و به این فکر کنید که هر دفعه می‌خواهید شریک زندگی تان را ببینید چه حسی پیدا می‌کنید. این نباید تنها عامل تصمیم گیری باشد ولی برای شروع زندگی بایدیکی از آنها باشد... 

عاشقی رخدادی است که باید با چشمان باز با آن مواجهه شد، به قول شاعر: بحری ست بحر عشق که هیچش کناره نیست...! 

 

به توسعه فردی خود اهمیت دهید 

توسعه فردی منجر به شناخت بهتر از خودمان می‌شود. ما هرچه خود را بهتر بشناسیم، انتخاب‌هایی آگاهانه‌تر و بهتر خواهیم داشت. 

توسعه فردی با آموزش به دست می‌آید. چه مشاوره با یک روانشناس باشد، چه دیدن یک فیلم آموزشی و چه خواندن کتاب‌هایی که می‌تواند به بهتر شدن روابطمان با دیگران کمک کند. یکی از بهترین روش‌های آموزش با کتاب، خرید آنلاین کتاب است. کتاب‌هایی دستچین شده و امتحان پس داده! 

هرچه برای آموزش وقت بگذارید، مطمئناً نتایج خوب آن را خواهید دید. چون آموزش یک هزینه نیست. بلکه یک سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک است...

رپورتاژ آگهی

نحوه تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی [یک روش موثر و کم‌هزینه]


فروشگاه‌های اینترنتی در ابتدا یک فرصت طلایی برای افرادی بودند که توانایی مالی کافی برای راه اندازییک فروشگاه واقعی را نداشتند. ولی به دنبال رشد سریع تکنولوژی و استقبال گسترده از فروشگاه‌های آنلاین به خاطر مزایایی از قبیل عدم محدودیت در فضای فروشگاه، صرفه جویی در زمان، خرید آسان‌، امکان مقایسه، تنوع زیاد و ،مالکانفروشگاه‌های حقیقی نیز اقدام به بازگشایی شعبات اینترنتی خود کردند. 

امروزه فروش اینترنتی از فروش فیزیکی پیشی گرفته و بازار کسب و کار‌های آنلاین به شدت داغ شده است و به همان میزان، رقابت در میان آن‌ها نیز افزایشیافته است.عوامل متعددی بر عملکرد و موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی تأثیر گذار هستند، ولی در میان آن‌ها تولید محتوا به دلیل این‌که رابطه مستقیمی با تعداد بازدید از فروشگاه دارد، از اهمیت بالاتری نسبت به سایرین برخوردار است. 

به هر اندازه که محتوای فروشگاه اینترنتی جذاب‌تر و باکیفیت‌تر باشد، به همان میزان در جلب نظر بازدید‌کنندگان و ترغیب آن‌ها به خرید محصولات موفق‌تر عمل می‌کند.تولید محتوا برای فروشگاه‌های اینترنتی با سایت‌های محتوا محور تفاوت دارد. نه تنها مضمون مطالب بلکه نوع چیدمان و انتشار آن‌ها نیز متفاوت است. 

فروشگا‌ه‌های اینترنتی دو کانال متفاوت برای انتشار محتوا دارند. یکی از این کانال‌ها صفحه مربوط به خود محصول است که برای توضیحات فنی و بررسی محصول درنظر گرفته شده است. کانال دیگر بخش بلاگ (Blog) فروشگاه است که در آن اخبار و مقاله‌های جانبی منتشر می‌شوند. در ادامه به بررسی اصول و نکات تولید محتوا برای هر کدام از این صفحات در یک فروشگاه‌ اینترنتی می‌پردازیم. 

نحوه تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی 

۱) تولید محتوا برای صفحه محصول 

 

محصولات را دسته بندی کنید. 

یکی از دلایلی که افراد را برای خرید اینترنتی تشویق می‌کند، صرفه جویی در زمان خرید است. اگر یک فروشگاه آنلاین که تعداد زیادی کالا برای عرضه دارد، محصولات خود را دسته بندی نکند، یافتن و مقایسه محصولات برای مشتری زمان‌بر و دشوار خواهد شد. این امر برای فروشگاه‌هایی مانند دیجی کالا که به فروش انواع مختلفی از محصولات می‌پردازند، اهمیتی بیشتری پیدا می‌کند. 

با کمک الگویPHP MVC و نرم افزار‌های تحت وب مانند آنگولار و کالایاب دسته بندی کالا‌ها بر اساس ویژگی‌های مختلف مانند جنس، رنگ، کاربرد، جنسیت مصرف کننده و امکانپذیر خواهد بود. 

برای صفحه دسته بندی محصولات، محتوای مناسب تولید کنید. 

پس از آن‌که محصولات دسته بندی شدند، بایستی برای صفحه مربوط به نمایش دسته بندی کالا‌ها محتوای مناسب تولید کنیم تا مشتری بتواند با مشاهده تصاویر و توضیحات محصولات، کالای دلخواه خود را از میان انواع مشابه انتخاب نماید. 

اگر تمام ویژگی‌ها و مشخصات هر کالا را در کنار تصویر آن قرار دهیم، تعداد کالا‌های نمایش داده شده در هر صفحه کاهش یافته و مشتری امکان مقایسه کالا‌ها با یکدیگر را نخواهد داشت و انتخاب کالا بسیار دشوار و خسته‌کننده خواهد شد. 

بهترین روش برای درج توضیحات مربوط به هر کالا این است که توضیح بسیار مختصری مانند نام، مدل، کاربرد، امتیاز، قیمت و تخفیفات را در پایین عکس محصول درج نمایید و سپس لینک مشاهده جزئیات را قرار داده تا اگر مشتری نیاز به توضیحات کامل‌تری در مورد آن محصول داشت، بتواند آن‌ها را در یک صفحه جداگانه مشاهده کند. 

البته برای محصولاتی که توضیحات زیادی ندارند و می‌توان جزئیات مربوط به آن‌ها را در کمتر از ۵۰ کلمه وارد کرد، می‌توان از ابتدا مشخصات کامل محصول را در کنار تصویر آن در صفحه دسته‌بندی درج کرد. 

توضیحات کامل هر کالا را درج کنید. 

در وب سایت‌های فروشگاهی هر کالا صفحه مخصوص به خود را دارد که معمولاً موارد زیر در آن وارد می‌شوند: 

  • عکس 

  • نام کامل 

  • برند 

  • کشور سازنده 

  • رنگ 

  • سایز 

  • قیمت 

  • تخفیفات 

  • امتیاز کاربران 

  • نوع گارانتی 

  • راهنمای خرید 

  • دکمه خرید (CTA) 

  • ویژگی‌ها 

  • نقد و بررسی 

  • نظرات کابران 

  • پرسش و پاسخ 

  • کالا‌های مرتبط 

بسته به سلیقه طراح یا درخواست مالک فروشگاه، ممکن است مواردی به این لیست اضافه یا کم شود.بخش مشخصات و نقد و بررسی محصول بخش‌هایی هستند که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیازمند تولید محتوای حرفه‌ای هستند. 

مشخصات هر کالا را می‌توان به دو صورت تهیه کرد: ۱) به صورت فهرست وار ۲) در قالب پاراگراف 

نوع اول معمولاً به نوع دوم ارجحیت دارد، چرا که هم مطالعه مشخصات را راحت‌تر می‌کند، هم امکان مقایسه با سایر کالا‌ها را تسهیل می‌نماید. گاهی برخی از سایت‌های فروشگاهی از هر دو نوع در صفحه مربوط به محصول استفاده می‌کنند. 

ممکن است برخی فروشگاه‌های آنلاین بخش نقد و بررسی نداشته باشند، ولی درج مشخصات کالا الزامی است. 

توجه داشته باشید که توضیحات مربوط به کالا نباید طولانی و خسته کننده باشند و توصیه می‌شود که کمتر از ۵۰۰ کاراکتر برای این قسمت استفاده شود. 

در بخش نقد و بررسی می‌توان ویژگی‌ها و مشخصات فنی محصول را با زبان ساده‌تر توضیح داد و کاربر را برای خرید محصول تشویق کرد. در قسمت نقد و بررسی نباید تنها به نکات مثبت کالا اشاره شود، بلکه بایستی با توضیح مختصر نکات منفی، اعتماد مشتری را به خود جلب کرد. در این زمینه می‌توان از ترجمه محتوای فروشگاه‌های معتبر خارجی استفاده کرد. 

همچنین در این صفحه می‌توانید از ویدئوهای کوتاه برای نشان دادن طرز کار و جرئیات محصول نیز بهره بگیرید. بهتر است ویدئو‌ها با استفاده از محصولات خود فروشگاه تولید شوند. استفاده از ویدئوهای ضبط شده توسط سایت‌های دیگر ممکن است به اعتماد کاربران خدشه وارد کند. 

معرفی کالا علاوه بر راهنمایی کاربران برای خرید، بر سئو و بهینه‌سازی صفحه هم تأثیر زیادی دارد. هر چه مشخصات و توضیحات مربوط به هر محصول کامل‌تر، جامع‌تر و مخاطب پسند‌تر باشد، امکان بازدید آن صفحه در موتور‌های جستجو بالا‌تر می‌رود. 

۲) تولید محتوا برای قسمت بلاگ فروشگاه اینترنتی

 

بازاریابی محتوا به‌معنای واقعی در صفحه بلاگ فروشگاه، خودش را نشان می‌دهد. در این صفحه نباید تنها بر فروش محصولات تمرکز شود، بلکه باید با ارائه اطلاعات مفید و سرگرم کننده کاربران را برای بازدید از سایت مشتاق کرد. 

در این صفحه می‌توان با استفاده از تصاویر خیره کننده، پوشش دادن آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به محصولات موجود در سایت، معرفی پرچم‌داران هر برند، تخفیفات فصلی و مناسبتی، تخفیفات اولین خرید، راهنمای خرید، پر فروش‌ترین کالا‌ها و مشتریان را به بازدید از کالا‌های فروشگاه دعوت کرد. 

کلام آخر 

توصیه می‌شود که محتوای صفحه مربوط به هر محصول با تأکید بیشتر بر دریافت ترافیک ارگانیک و محتوای صفحه بلاگ با تأکید بیشتر بر دریافت ترافیک مستقیم و ارجاعی تولید شوند. 

محتوای سایت‌های فروشگاهی حتی گاهی تأثیر بیشتری نسبت به کیفیت و قیمت کالا‌ها در جذب مشتریان دارد. فروشگاه‌های آنلاین معتبر برای تولید محتوا، از نویسندگان حرفه‌ای محتوا بهره می‌برند. حتی می‌توانند محتواهایی به زبان‌های دیگر از قبیل تولید محتوا انگلیسی انجام دهند. ولی اگر شما به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده‌ایدیا توانایی مالی برای استخدام محتواکار ثابت ندارید، می‌توانید تولید محتوای فروشگاه خود را به کارشناسان یا شرکت‌های تولید محتوای فریلنس (آزاد) برون سپاری کنید. 


رپورتاژ آگهی
#simadl-1175

رستوران‌های برتر جزیره کیش کدام هستند؟ 

کیش جزیره زیبا و توریستی در خلیج فارس و جنوب کشور ایران است. این جزیره محل بسیار پرطرفداری برای علاقه‌مندان به گردشگری و توریسم است و سالانه میلیون‌ها نفر به این جزیره سفر می‌کنند و تعطیلات خود را در آنجا سپری می‌کنند. کیش دارای مراکز خرید مختلف، بازارها و همچنین هتل‌های بسیار خوب می‌شود. آنجا با داشته سواحل عالی با شنهایی طلایی و آبی شفاف و تمیز بهترین نقطه ایران برای رفتن به دریا و آبتنی است. در کیش می‌توانید انواع فعالیت‌های ورزشی و تفریحات هیجان انگیز آبی را انجام دهید. این جزیره شامل جاذبه‌های مختلف تفریحی مانند پارک آبی، دلفیناریوم، باغ وحش، شهر بازی و بسیاری نقاط تفریحی مختلف می‌شود. در این جزیره می‌توان به نقاط دیدنی مختلف مثل کشتی یونانی و همچنین درخت سبز سر زد و لحظات خاطره انگیز را ثبت کرد. کیش شامل رستوران‌های بسیار خوبی می‌شود. آنجا می‌توانید انواع طعم های ایرانی و همچنین جنوبی را میل کنید. رستوران‌های کیش متنوع و دارای قیمت‌های مختلف از ارزان تا گران هستند. امروز می‌خواهیم بهترین رستوران‌های جزیره زیبا کیش را به شما معرفی کنیم که در زمان اقامت خود در این جزیره با تور کیش به این رستوران‌ها حتماً بروید و غذاهای خوشمزه میل بفرمایید. با معرفی بهترین رستوران‌های جزیره کیش با ما همراه باشید. 

رپورتاژ آگهی ادامه و دانلود...
#simadl-1174

معرفی برترین پارک های آبی دبی

  • 170
  • 0
  • یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

معرفی برترین پارک های آبی دبی 

ممکن است برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که شهر بسیار زیبای دبی علاوه بر جاذبه هایی مانند مراکز خرید مجلل و همینطور تورهای سافاری چه امکانات دیگری برای گشت و گذار دارد. باید این نکته را به شما بگوییم که دبی تعدادی از بهارین پارک های تفریحی خصوصا پارک‌های آبی را در خود جای داده است که این موضوع بسیار مورد توجه کسانی که به این شهر سفر می کنند قرار گرفته است. هماننطور که می دانید این شهر یعنی دبی یکی از مقاصد گردشگری محبوب می باشد که به دلیل پارک های آبی که در آن قرار دارد و همچنین مراکز گردشگری آن هر ساله میزان بسیار زیادی از توریست ها شهر های خود را به مقصد دبی ترک می کنند. در سفر به دبی بخش های بسیار زیادی وجود دارند که تمامی آنها ارزش دیدن را دارند، اما در این میان پارک های آبی دبی را می توان یکی از این مراکز دانست که سالانه تعداد بسیار زیادی را به خود جذب می کند. این شهر پر زرق و برق و تجملاتی به دلیل اهمیت بسیار زیادی که در صنعت گردشگری دارد، توانسته در طی سال های اخیر تمامی امکانات مورد نیاز جهت رفع خواسته های مسافرین را فراهم کند که این موضوع دارای اهمیت بسیار فراوانی می باشد.  

رپورتاژ آگهی ادامه و دانلود...
#simadl-1173

 رستوران های برتر آنتالیا را بیشتر بشناسید 

سالن وانیلا 

یکی ازبرترین رستوران های این شهر ساحلی را می توان رستوران وانیلا دانست. این رساتوران بسیار جذاب که در یکی از بخش های قدیمی شهر انتالیا قرار گرفته است علاوه بر داشتن جاذبه ی غذایی توانسته است بسیاری از مخاطبان خود را نیز از طریق لوکیشنی که در آن قرار گرفته است جذب کند. جالب است بدانید که سالن وانیلا تنها پنج دقیقه با یکی از برترین جاذبه ‌های گردشگری و همینطور تاریخی شهر آنتالیا فاصله دارد. این رستوران در نزدیکی یکی از معروف ترین محله های قدیمی یعنی دروازه هادریانقرار گرفته است و فاصله چندانی با مرکز شهر نیز ندارد. اگر این رستوران را به عنوان مکانی برای غذا خوردن و همینطور صرف لحظاتی جذاب انتخاب کرده اید باید این مژده را به شما بدهم که با یکی از برترین غذاخوری های این کشور و کلا ترکیه ملاقات خواهید کرد. مواجه شدن با آشپزی بسیار مدرن و معماری سنتی عثمانی که در سازه ی این بنا به خوبی به چشم می ‌خورد سبب می شود تا شما لذت دوچندانی را از نوشه جان کردن یک وعده غذایی ببرید.  

رپورتاژ آگهی ادامه و دانلود...