«

15 پرسش و پاسخ برتر مصاحبه دیجیتال مارکتینگ

»
وب سایت سیما دانلود در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند.

1) بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال تاکتیک های بازاریابی برند از طریق اینترنت است. این شامل تکنیک های مختلفی مانند SEO، SEM و لینک بیلدینگ است.

2) چگونه می توانید بازاریابی دیجیتال را دسته بندی کنید؟

بازاریابی/ارتباطات دیجیتال به دو بخش تقسیم می شود

بازاریابی ورودی: این تکنیک از رسانه‌های اجتماعی، محتوای دیجیتال در کتاب‌های الکترونیکی، وبینارها یا خبرنامه الکترونیکی کمک می‌گیرد تا تعداد کلیک‌ها بر روی لینک‌ها را افزایش دهد و درباره شرکت و خدمات آن اطلاعات بیشتری کسب کند.
بازاریابی برون‌گرا: این بخش شامل قرار دادن تبلیغات، تماس‌های سرد، ایمیل‌ها یا ارتباط با مشتریان بالقوه از طریق رسانه‌های دیجیتال است.
3) توضیح دهید سئو چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو که به طور گسترده به عنوان سئو سایت  شناخته می شود، فرآیند بهبود ساختار، محتوا و سازماندهی سایت شما است، به طوری که موتورهای جستجو بتوانند آنها را به درستی ایندکس کنند. همچنین شامل انجام فعالیت های تبلیغاتی برای افزایش رتبه موتور جستجو می شود.

4) توضیح دهید کلمه کلیدی در بازاریابی دیجیتال چیست؟ از نظر سئو چقدر اهمیت دارد؟

کلمه کلیدی در بازاریابی دیجیتال کلمه ای است که کاربر یا شخص برای یافتن اطلاعات خاص وارد موتور جستجو می کند.


از نقطه نظر سئو، برای رتبه بندی بهتر صفحات، کلمات کلیدی بسیار مهم هستند. نحوه و مکان استفاده از کلمات کلیدی نشان دهنده رتبه سایت شما خواهد بود.

5) موارد کلیدی را ذکر کنید که می توانید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی رتبه سایت استفاده کنید؟

برای رتبه بندی بهتر صفحات، باید از کلمات کلیدی در زمینه های زیر استفاده کنید

کلمه کلیدی در آدرس وب سایت
کلمه کلیدی در عنوان وب سایت
کلمه کلیدی در متا تگ
کلمه کلیدی در محتوای صفحه وب
چگالی کلمه کلیدی در متن بدنه
کلمات کلیدی در سرفصل ها

6) توضیح دهید تبلیغات PPC یا Pay Per Click چیست؟

پرداخت به ازای کلیک که به عنوان هزینه به ازای کلیک نیز شناخته می شود، تکنیکی است که برای هدایت ترافیک به وب سایت ها استفاده می شود. در این تکنیک، تبلیغ‌کنندگان به ناشر (صاحب وب‌سایت یا میزبان وب‌سایت) هنگامی که روی آگهی کلیک می‌شود، پول پرداخت می‌کنند. به عبارت دیگر، مبلغی است که برای کلیک روی یک تبلیغ صرف شده است.

7) مدل های اولیه برای تعیین پرداخت به ازای کلیک را ذکر کنید؟

مدل های اولیه برای تعیین پرداخت به ازای کلیک هستند

نرخ ثابت PPC:
در این نوع مدل، هم ناشر و هم تبلیغ کننده با مبلغ ثابتی موافقت می کنند که برای هر کلیک پرداخت می شود. در بیشتر مواقع، ناشر یک کارت نرخ برای طرح PPC بر اساس مناطق مختلف وب سایت یا شبکه خود دارد. مقدار آن بر اساس محتوایی که عموماً افراد کم و بیش جذب می کند متفاوت است.

PPC مبتنی بر پیشنهاد:
در این نوع مدل، تبلیغ‌کننده در یک حراج خصوصی که توسط یک ناشر برگزار می‌شود، با دیگر تبلیغ‌کنندگان رقابت می‌کند. آگهی دهنده حداکثر مبلغ پیشنهادی را که مایل به پرداخت است به ناشر اطلاع خواهد داد.

8) توضیح دهید گوگل ادز چیست؟

Google Ads تنها محبوب ترین سیستم تبلیغاتی PPC در جهان است. این در مدل پرداخت به ازای کلیک کار می کند.

پلت فرم Google Ads به کسب و کار این امکان را می دهد تا تبلیغاتی را ایجاد کند که در موتور جستجوی Google و سایر ویژگی های آنها ظاهر می شود.

9) ذکر کنید که یک کلمه کلیدی موثر PPC چگونه باید باشد؟

یک کلمه کلیدی موثر PPC باید باشد

مرتبط: کلمات کلیدی مورد نظر را فهرست کنید
جامع: جدا از محبوب ترین کلمات کلیدی، باید شامل "دم طولانی جستجو" باشد.
گسترده: PPC تکراری است، بنابراین فهرست کلمات کلیدی باید دائما در حال رشد و تطبیق باشد
10) عناصر کلیدی برای بهینه سازی نرخ تبدیل به ازای هر PPC را ذکر کنید؟

نرخ تبدیل تعداد تبدیل (مشتریان پولی) از تعداد بازدیدکنندگان سایت شما است. برای افزایش نرخ تبدیل، باید روی موارد زیر تمرکز کنید: محتوای جذابی را در سایت خود بنویسید که با کلمه کلیدی یا عبارت جستجو مرتبط باشد
ارتباط بالایی بین تبلیغات خود و صفحات فرود مربوطه حفظ کنید
صفحه وب باید فرآیند ثبت نام، ثبت نام در خبرنامه یا خرید را آسان کند
طراحی صفحه فرود خود را بررسی کنید که باید ترکیب مناسبی از رنگ، چیدمان و رابط کاربری گرافیکی داشته باشد تا مشتریان بیشتری را جذب کند
11) رویکرد برای کمپین های پرداخت به ازای کلیک موثر چگونه باید باشد؟

برای کمپین موثر پرداخت به ازای کلیک، باید کارهای زیر را انجام دهید

کلمات کلیدی PPC بیشتری اضافه کنید: با افزودن کلمات کلیدی بیشتر مرتبط با کسب و کار شما، می توانید دامنه پرداخت به ازای کلیک خود را افزایش دهید.
تقسیم گروه های تبلیغاتی: با تقسیم گروه های تبلیغاتی خود به گروه های تبلیغاتی کوچکتر و مرتبط تر، می توانید نرخ کلیک (CTR) را بهبود بخشید.
کلمات کلیدی پرهزینه PPC را مرور کنید: کلمات کلیدی گران قیمت و ضعیف را بررسی کنید
اصلاح صفحه فرود: برای همراستایی با عبارت های جستجوی فردی، محتوا و فراخوان برای اقدام صفحه فرود خود را اصلاح کنید.
کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید: برای بهبود ارتباط کمپین و کاهش هزینه‌های هدر رفته، عبارت‌های غیرتبدیل / کلیدواژه‌های منفی را اضافه کنید. (وقتی با آن کلمه کلیدی جستجو کنید، وب سایت/محتوای شما را نشان نمی دهد)
12) برخی از ابزارهای مفید بازاریابی آنلاین را فهرست کنید؟

برخی از ابزارهای مفید بازاریابی آنلاین هستند

  • Google Analytics
  • Digital point keyword tracker
  • Crazy egg heat maps
  • Keyword discovery
  • StumbleUpon
  • XML Sitemap Generator
  • Favicon generator
  • SubmitExpress Link Popularity


13) توضیح دهید بهینه سازی درون صفحه و خارج از صفحه چیست؟

بهینه سازی خارج از صفحه: این فرآیند افزایش رتبه موتور جستجوی شما با دریافت پیوندهای خارجی است که به آن اشاره می کنند.

بهینه سازی در صفحه: بهینه سازی در صفحه مستقیماً با محتوا و ساختار طراحی سایت سروکار دارد.

14) برای جلوگیری از مجازات چه باید کرد؟

به سایت دیگری با رتبه صفحه بد لینک ندهید
از کلمات سمی خودداری کنید، به عنوان مثال کلمه "لینک"، هنگامی که این متن را برای دادن لینک به سایت خود ارسال می کنید، تبدیل به کلمات سمی می شود.
از سرقت متن یا تصاویر از دامنه های دیگر خودداری کنید
از هدایت مجدد کاربران به صفحه ای دیگر از طریق متا تگ های تازه سازی خودداری کنید - کاربر یا بازدیدکنندگان را بلافاصله به صفحه دیگری حتی قبل از اینکه روی پیوند صفحه وب کلیک کند ارسال نکنید.
15) ویژگی های "لینک های بد" را ذکر کنید؟

ویژگی های "لینک های بد" عبارتند از

پیوندهایی از سایت هایی که با سایت شما مرتبط نیستند
پیوندهایی از رتبه صفحه پایین و ترافیک کم
پیوندهایی از تبادل لینک
پیوندهایی از آن سایت هایی که در فهرست گوگل نیستند
لینک های پولی
پیوند از متن های لنگر یکسانی که از چندین سایت می آید
پیوندهای هرزنامه از وبلاگ ها یا مقالات.

رپورتاژ آگهی

ديدگاه های ارسال شده است