«

فروشگاه های اینترنتی، قطب فروش جهان

»
وب سایت سیما دانلود در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند.
خرید
#simadl-1656

فروشگاه های اینترنتی، قطب فروش جهان

  • 9369
  • 0
  • دوشنبه 16 فروردین 1400

امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده اند و تا کنون توانسته اند سهم بسیار زیادی از خرید و فروش ها را برای خود کنند

، در واقع دیگه امروزه کمتر کسی هست که فروشگاه فیزیکی رو ترجیح به فروشگاه اینترنتی بده و اکثر افراد به سمت فروشگاه اینترنتی رفتند که بتونند از این طریق یا تجارتی داشته باشند و یا به عنوان یک فروشگاه کسب و کاری برای خود راه اندازی کنند، اگر به چند سال قبل برگردیم فروشگاه های اینترنتی مانند امروزه اصلا بولد نبودند و کمتر کسی هم بود که یک فروشگاه اینترنتی داشته باشد چون طراحی سایت سایت فروشگاهی کار هرکسی نبود و شرکت های بسیار کمی هم بودند که می توانستند فروشگاه اینترنتی شما را طراحی کنند که با همان حال هم هزینه های بسیار زیادی از شما برای طراحی دریافت میکردند، ما در این مقاله قصد داریم به شما توضیحاتی درباره فروشگاه های اینترنتی ارائه دهیم تا بتوانید به خوبی با آنها آشنا شوید و یا بتوانید برای خود یک فروشگاه اینترنتی سفارش دهید تا فروش خود را از این طریق هم آغاز کرده و یک تجارت اینترنتی بسیار بزرگ برای خود داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی = افزایش فروش محصولات و خدمات

یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد به سمت فروشگاه های اینترنتی میروند این است که فروش خود را افزایش دهند و یک تحولی در روند فروش خود ایجاد کنند، کسب و کار ها و یا مغازه های فیزیکی بسیار زیادی بودند و هستند که دیگر به ادامه فعالیت فیزیکی خود  ادامه ندادن و فروشگاه خود را به سمت اینترنت بردند تا از این طریق فروش بیشتری را برای خود رقم بزنند.

همانطور که میدانید امروزه میلیون ها نفر هستند که در اینترنت فعالیت دارند و همین هم باعث شده است که فروشگاه های اینترنتی بسیار بولد شوند، شما با داشتن یک فروشگاه اینترنتی در واقع به میلیون ها کاربر دسترسی دارید که می توانید با استفاده از عملیات های بازاریابی فروش خود را تا چند برابر افزایش دهید.

در حال حاظر فروشگاه های بسیار زیادی هم در ایران به صورت اینترنتی فعالیت دارند که بسیار موفق هستند، یکی از بهترین مثال هایی که میتوان از این فروشگاه ها گفت دیجی کالا است که بسیار حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد و شما می توانید با استفاده از آن هر نوع کالایی را در دسترس خود داشته باشید، تا حالا فکر کرده اید که می توانید در کنار دیجی کالا هم فعالیت داشته باشید و شما هم در اینترنت و در فروشگاه اینترنتی خود فروش محصولات خود را آغاز کنید.

برخی از مزیت های فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی به کلی مزیت های بسیار ویژه ای دارند و شما می توانید با استفاده از آن فروش خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید و از مزایا دیگر هم برخوردار باشید ، در این بخش مقاله به شما یک سری از مزیت های فروشگاه اینترنتی را توضیح خواهیم داد تا با این فروشگاه ها بیشتر آشنا شوید.

دسترسی به میلیون ها مشتری در سراسر جهان

یکی از اصلی ترین دلایلی که شما باید فروشگاه اینترنتی داشته باشید این است که می توانید با استفاده از سایت فروشگاهی میلیون ها مشتری را در دسترس خود داشته باشید و به آنها خدمات و یا محصولات خود را ارائه دهید تا از این طریق افزایش فروش بسیار زیادی هم تجربه کنید.

امروزه میلیونها نفر به صورت همزمان در اینترنت فعالیت می کنند وب گردی دارند و یا به دنبال محصولاتی هستند که ممکن است شما هم ارائه کننده آن محصولات باشید، اگر یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید و تبلیغاتی را برای خود در نظر بگیرید می توانید خود را به این افراد معرفی کرده و محصولات و یا خدمات خود را به آنها ارائه کنید.

روش های بازاریابی گسترده

شما با استفاده از فروشگاه های اینترنتی روش های بازاریابی بسیار گسترده ای هم خواهید داشت و اگر به این روش ها مسلط باشید حتما می توانید افراد زیادی را به سمت خود جذب کنید، اما در کسب و کار های فیزیکی اصلا اینطور نیست و شما روش های قدیمی بازاریابی را باید تجربه کنید تا بتوانید در این زمینه موفق باشید.

برای مثال شما در اینترنت می توانید در هزاران سایت تبلیغات به شیوع های مختلفی مانند تبلیغات بنری، تبلیغات همسان و... داشته باشید اما روش های تبلیغات فیزیکی به صورت بیلبورد در اتوبان ها هست و یا میتوانید برای فروشگاه خود یک سری تراکت پخش کنید که این کار اصلا هدفمند نبوده و نمی توانید به خوبی مشتری به سمت خود جذب کنید.

عدم محدودیت مکانی و زمانی

شما اگر یک فروشگاه به صورت فیزیکی داشته باشید به زمان و مکان محدود هستید و نمی توانید به صورت 24 ساعته و هر 7 روز هفته فعالیت داشته باشید، شما در فروشگاه های فیزیکی به هر حال یک تایم استراحت و تعطیلی خواهید داشت که همین باعث میشود برخی از مشتریان آن ساعت نتوانند از شما محصول و یا خدماتی را خریداری کنند.

علاوه بر محدودیت زمانی شما یک محدودیت مکانی هم خواهید داشت و این است که نمی توانید به تمام نقاط شهر خود یا کشور خود یا اصلا خارج از کشور محصولی بفروشید چون تمام افراد آن محدوده فعالیت شما هستند که شما را می توانند در دسترس داشته باشند و شما را مشاهده می کنند.

اما در فروشگاه های اینترنتی این مشکل کاملا رفع شده و شما هیچ محدودیتی از این نظر نخواهید داشت، به همین صورت است که شما وقتی در حال استراحت هم هستید می توانید محصولات خود را به صورت خودکار به فروش برسانید.

راه اندازی بدون سرمایه اولیه

اگر قصد دارید یک کار برای خود راه اندازی کنید و از طریق آن کسب درآمد داشته باشید بهترین روش برای ایجاد یک کار بدون سرمایه راه اندازی فروشگاه اینترنتی است، در واقع شما برای داشتن یک سایت فروشگاهی اصلا نیاز نیست که سرمایه زیادی داشته باشید و می توانید به راحتی و بدون سرمایه یک کسب و کار آنلاین داشته باشید.

برای مثال شما برای داشتن یک مغازه و فروشگاه فیزیکی حداقل باید 100 میلیون تومان هزینه اجاره یا رهن مغازه کنید و هزینه بسیار زیاد دیگر هم باید برای خرید اجناس خود کنید اما در فروشگاه اینترنتی اصلا اینطور نیست و شما میتوانید به سادگی و با هزینه بسیار پایین سفارش دهید تا تیم های برنامه نویسی این کار را برای شما انجام دهند و از این طریق می توانید یک فروشگاه داشته باشید

ساده کردن خرید برای مشتریان

در واقع هرچی خرید از فروشگاه شما بدون دردسر باشد حتما می توانید فروش بیشتری هم ایجاد کنید، اگر شما به خوبی بتوانید یک سایت حرفه ای اجرا کنید تا کاربران ساده تر خرید خود را انجام دهند پس فروش شما هم بیشتر خواهد بود.

فروشگاه های اینترنتی برای خرید کردن مردم بسیار مناسب هستند و دیگر نیاز نیست که افراد محصولات را تک به تک از شما قیمت بپرسند و همین باعث اذیت شدن شما خواهد شد و هم مشتری زیاد از این کار رضایت نخواهد داشت اما با داشتن سایت فروشگاهی شما می توانید قیمت محصولات و خدمات را وارد کنید که مشتری خیلی ساده به این قیمت ها و توضیحات هر محصول یا خدمات می تواند دسترسی داشته باشد.

چطور می توانیم یک سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

خیلی خب وجود این مزایا حتما شما هم به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی خود افتاده اید و نیاز دارید که با استفاده از سایت فروشگاهی محصولات و یا خدمات خود را در اینترنت هم به فروش برسانید و روند فروش خود را متحول کنید.

برای اینکه بتوانید یک سایت فروشگاهی داشته باشید می توانید از تیم ها و شرکت هایی که طراحی وب سایت انجام میدهند استفاده کنید و یک سایت برای خود سفارش دهید، البته این هم کار ساده ای نیست و پیدا کردن یک شرکت مطمعن و حرفه ای برای طراحی سایت فروشگاهی کمی سخت شده است.

رویال کد دوست خوب شما برای طراحی وب سایت فروشگاهی

پیشنهاد ما این است که از خدمات طراحی سایت فروشگاهی رویال کد استفاده کنید، در واقع رویال کد یکی از بهترین انتخاب هایی است که شما بتوانید استارت آپ آنلاین خود را راه اندازی کنید و مزایا بسیار ویژه ای را به همراه دارد، طراحی سایت وردپرس یکی از بهترین مواردی است که شما می توانید با سفارش آن یک سایت فروشگاهی برای خود داشته باشید و به صورت گسترده فعالیت خود را در اینترنت آغاز کنید چون هزینه فوق العاده پایینی دارد !

توجه داشته باشید یکی از مزیت های بسیار ویژه رویال کد هم این است که شما میتوانید پشتیبانی سایت وردپرس خود را به همین تیم سپرده و هر مشکلی که برای سایت شما به وجود بیاد این تیم سریعا برای شما رفع می کنند، تیم پشتیبانی و طراحی رویال کد تشکیل شده از متخصص های با سابقه و حرفه ای است و می تواند با هزینه بسیار مناسب کیفیت بسیار عالی را به شما ارائه دهد.

سخن پایانی:

ما در این مقاله قصد داشتیم به شما توضیح دهیم که سایت فروشگاهی چیست و چه مزیت هایی برای شما خواهد داشت، در ادامه هم به شما توضیح دادیم که چطور میتوانید یک سایت فروشگاهی داشته باشید و با برون سپاری پروژه خود به رویال کد به صورت حرفه ای در اینترنت فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات خود را به فروش برسانید.

رپورتاژ آگهی

ديدگاه های ارسال شده است