«

10 مزیت بزرگ تولید محتوا که نمی توانید نادیده بگیرید

»
وب سایت سیما دانلود در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند.
.

در عصر دیجیتال یکی از منابع مهم برای پیدا کردن مشتری، درگاه موتورهای جست و جو است که مخاطبان آنلاین را هدایت می کند.

 

تولید محتوا برای کسب و کارها چالش جدیدی است که به عنوان ویترین کسب و کار عمل می کند و باید مشتری ها را به خودش جذب کند. بازاریابی محتوا پایه و اساس یک استراتژی ورودی ترافیک موفقیت آمیز است که می تواند کلید موفقیت شما در کسب و کار باشد


10 مزیت تولید محتوا

صرف نظر از اینکه چه کسب و کاری دارید، تولید محتوا به درد کسب و کارتان خواهد خورد و برای شما مزیت های زیادی در پی خواهد داشت:

1. کسب و کارتان دیده می شود

بازاریابی محتوا یکی از ساده ترین راه ها برای دستیابی به تعداد زیادی از افراد است. در حالی که تبلیغات بنری می توانند توجه افراد را به سمت کسب و کار شما جلب کنند ، بازاریابی محتوایی با محوریت سئو به شما امکان می دهد برند خود را به روشی که برای کسب و کارتان مفید است در مقابل چشمان مخاطبان زیادی قرار دهید.

اما چطور؟ گوگل محتوا را دوست دارد و با اگر تولید محتوای خوبی داشته باشید به عنوان جایزه رتبه شما را ارتقا می دهد. اگر محتوای سازگار و با کیفیتی ایجاد می کنید ، چشم های بیشتری به کسب و کار شما نگاه می کنند.

داشتن محتوای با کیفیت که از طریق کانال های مناسب رسانه های اجتماعی تبلیغ می شود ، برند شما را در مقابل کسانی قرار می دهد که ممکن است به دنبال راه حلی برای مشکل خود باشند. البته پیشنهاد می کنیم گوگل ادوردز را در کنار سئو سایتتان در نظر داشته باشید.

 

 

 2. در دل مخاطبان، اعتمادی نسبت به شما ایجاد می کند.

هنگامی که مشتریان شما سوالی دارند و از شما جواب خوب و قانع کننده ای بگیرند، رفته رفته به شما اعتماد می کنند. بازاریابی محتوا می تواند با ایجاد محتوا پیرامون سوالات متداول مشتری به شما در انجام این کار کمک کند. کسب و کارهای مبتنی بر خدمات بر اساس تخصصشان زندگی می کنند و جان گرفتن کسب و کارشان به این بستگی دارد که چقدر می توانند این ارتباط را با مخاطبان خود برقرار کنند. تخصص خود را با محتوایی تخصصی به مخاطب ارائه دید و به این واسطه نسبت به تخصص شما اعتماد قلبی خواهند داشت و راحت تر به شما اعتماد می کنند.

 

 

 3. به مشتریان شما آموزش می دهد

اگر محصول یا خدمات پیچیده ای دارید ، داشتن وبلاگ بهترین راهکار است تا به مخاطب در این مورد آموزش بدهید. به قول خردمندانه فرانسیس بیکن ، "دانش قدرت است." ارائه گوشه ای از این دانش به مشتریان خود یک ارزش افزوده بزرگ است.بازاریابی محتوا راهی برای ملاقات با مردم در یک سطح مشترک است. هر فرصتی که برای آموزش مشتریان خود در مورد موضوع خدمات یا کسب و کار خود دارید ، باعث می شود مشتریان راحت تر قانع شوند و به سمت قیف فروش حرکت کنند.

 

4. روابط ماندگار با مخاطبان خود را توسعه می دهد

اگر به طور مستمر محتوای قابل درک در اختیار مخاطبان خود قرار دهید ، آنها در صورت نیاز به جای اینکه خودشان شروع به کار کنند، این کار را به شما می سپارند و به عبارتی در یاد و خاطرشان بااقی می مانید.

 

5. آگاهی و شناخت برند را بهبود می بخشد

کسب و کارهای کوچک با این چالش روبرو هستند که چطور برند خود را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهند. ایجاد محتوایی که به طور مداوم وقتی ظاهر می شود که شخصی به دنبال پاسخ باشد می تواند بر اعتبار برند شما تأثیر بگذارد.

 

6. وفاداری و اعتماد ایجاد می کند، هم با مشتریان فعلی و هم با مشتری بالقوه

ارائه محتواهایی که مشاوره، آموزش و راه حل های مفید را به صورت آزاد و بدون زمینه فروش ارائه می دهد ، اعتماد شما را نسبت به چشم انداز و مشتری شما جلب می کند. روابط مبتنی بر اعتماد به احتمال زیاد فراتر از مشاوره رایگان به یک رابطه سودآور برای کسب و کار شما تبدیل خواهد شد.

 

7. کسب و کار خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود به مخاطب می شناسانید

هنگامی که تخصص خود را نشان دادید، افراد به طور طبیعی ابتدا به دنبال مطالبی هستند که به دنبال پاسخی می گردند. اگر جوابهای شما گرهی از مشکلشان حل کرد، در ذهن مخاطب تثبیت می شوید.

 

8. به سایت شما برای ایجاد ترافیک ایجاد می کند

یکی از مهمترین مزایای بازاریابی محتوا، تولید ترافیک ورودی است. افزودن محتوای با کیفیت بیشتر به وب سایت شما به ایجاد رد پای دیجیتالی بزرگتر کمک می کند. این فرصت بیشتری برای یافتن تجارت شما در نتایج جستجو فراهم می کند.

وقتی محتوای بهینه سازی شده ای ایجاد می کنید که به سوالی پاسخ می دهد یا مشکلی را حل می کند، به احتمال زیاد در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهید گرفت. این امر به افزایش ترافیک ارگانیک و ایجاد فرصت های بیشتر برای بازدید کنندگان به عنوان سرنخ کمک می کند.

 

9. یک کانال ارتباطی را از طریق اشتراک در شبکه های اجتماعی و نظرات باز می کند

همانطور که محتوای شما تبلیغ و به اشتراک گذاشته می شود ، می توانید با افرادی که محتوای شما را به اشتراک گذاشته اند یا در مورد پست شما نظر داده اند ارتباط برقرار کنید. این موضوع به شما فرصتی می دهد تا به سوالات دیگران پاسخ دهید و برای اطلاعات مفید به منبع معتبری تبدیل شوید. در صورت نیاز، شما به کسب و کاری تبدیل می شوید که می توانید بزرگترین مشکل آنها را حل کنید

 

10. به مشتری شما کمک می کند تا سریعتر تصمیم خریدش را قطعی کند

تصمیمات خرید عموما با جستجو شروع می شود. اگر محتوای شما افراد را به سمت راه حل سوق دهد، آنها به لیست علاقمندان شما می پیوندند. اگر این جواب دادن به درستی انجام شود، بازاریابی محتوا می تواند چشم اندازهای سفر خریدار را با سرعت جابجا کند. هنگامی که مخاطب شما آماده خرید است، به احتمال زیاد کسب و کار شما را به عنوان متخصص خواهد دید و این باعث می شود تصمیم گیری اش برای خرید از شما بسیار راحت تر باشد.

با همه این مزایا ، جای تعجب نیست که طبق گزارش ها، 74٪ از بازاریابان رویکرد تولید محتوا و بازرایابی محتوا را در اولویت قرار داده اند. بعلاوه، کسب و کارها تقریباً 4 برابر بیشتر شاهد بازگشت سرمایه به واسطه تولید محتوا هستند.

 

اگر شما هم به دنبال راهکاری برای رشد کسب و کارتان و بالا رفتن در موتورهای جست و جو هستید، با تیم تخصصی بیزون تماس بگیرید.

 

رپورتاژ آگهی

ديدگاه های ارسال شده است